v 39 (eller 40)... (inlägg nr 100!)

...går vi in i nu! Månaderna har gått fort fastän vi har vetat och längtat i 8 månader nu!

Bebis är "klar" nu, VÅR bebis kan komma när som helst!!!

Känns overkligt, och overkligt att jag aldrig mer kommer vara gravid igen, fast skönt också! Jag kommer få tillbaka min kropp (så småningom) och kommer vara en gladare roligare mamma åt mina TRE guldklimpar! :)

Kärleken man känner till sina barn är verkligen något helt otroligt och fantastiskt (fast man nästan får magsår av oro ibland)!!!
Synd att man aldrig kan beskriva tillräckligt för dom så dom förstår, dom måste nästan få egna barn först... :)

Som min Elias sa när han skulle försöka beskriva för mig hur mycket han älskar mig:

-Mamma, jag älskar dig mer än diamanter och hundralappar

eller en annan gång:

-Mamma, jag älskar dig lika mycket som universum...som sprängs!



DET ÄR KÄRLEK DET!!!! (Nu måste jag sluta svammla innan hormonerna tar över helt ;))

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh gud så spännande, det pirrar tom utav förväntan i MIN mage när jag tänker på att du snart har din lille i famnen :)

2010-09-07 @ 14:20:51
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Pia (Mormor)

Ja nu längtar vi alla :o)

Hoppas det blir snart....



Kramar

2010-09-07 @ 14:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0