SEPTEMBER!!!

NU är det iaf rätt månad!! :) Inte nog med att vi SKA få en liten skruttis denna månad, det är också den absolut skönaste tiden på året!! Frisk luft, inga mygg, inga getingar, man kan ha kläder på sig utan o "dö"! I LOVE IT!

Jag får iaf liiite extra energi av vädret (när det inte regnar), men jag är sååå fruktansvärt less nu, fast vi inte går på "övertid" än!! Jättejobbigt psykiskt!! :( Men snaaart så, hoppas vi!
Har mycket tryck neråt nu och en hel del sammandragningar så det är ju jättebra iaf, förbered dig du bebis!! :)

Var iväg och fick fotvård idag, välbehövligt, men hade gärna fått mer tid för massage ;) skönt ändå iaf!..tack mamma o pappa, för presentkortet!

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa!! NU är det nära nära :)

Förstår att du är less nu, jag tom som inte gått länge längtar tills det är över så jag kan börja träna o så igen. Men det är väl mest för att jag inte får göra nåt som sagt..blir så låångsamt !

Önskar jag vore lika nära BF som du :)

Men det går fortare än vad man tror!



Kramar

2010-09-02 @ 09:47:39
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0