rackarns!

Maken min har gått o blivit rejält förkyld (är väl iof jag som smittat honom), han har säkert nyst 50 gånger idag (bokstavligen, han är otrolig på att nysa)!!
Ni vet ju det här med karlar och förkylningar och ja, jag har också en "sån" karl! ;) hi hi

Har haft en hel del för mig i helgen, familjeutflykt, promenader, cykeltur och en massa bakning är en del av det, såå ont i kroppen men skönt o få lite gjort! Har haft en del sammandragningar nu ikväll, så det är skönt att kroppen förbereder sig lite iaf! :) Så den "fattar" att det är dags å föda barn!!!!!!!!

Ja visst ja!!! Nu är ALLT klart!

- BB-väskan, står bara å väntar
- spjälsängen, bäddad och klar
- skötbordet, utrustat o klart
- bebiskläder, tvättade och vikta
- babyskydd, basen monterad i bilen o redo att användas!
- Vagnen, hemma och bäddad
- Mamma, TJOCK och LÄNGTAR
- Pappa, bror och syster, väntar och LÄNGTAR :)

BARA HUVUDPERSONEN SJÄLV SOM FATTAS!!!!! SÅÅ NYFIKEN PÅ HONOM!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen, har han inte behagat att komma ut ännu !

Det var en envis rackare ;)

2010-09-20 @ 10:10:28
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Anita

Förstår att du längtar. Ska bli kul att följa dig igen när du viktminskar. Blir det ViktVäktarna igen?

2010-09-21 @ 10:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0