i morgon...

...är det den 13:september!!! Det är BF-datumet som vi först räknade ut, när det var ett plus på stickan! Uträknat från sista mensens första dag! Känns som att det var igår jag tänkte på hur otroligt långt det var till den 13:e september...när man satt där och var så lycklig med grav-testet i hand, med massor med snö och bitande kyla utanför fönstret...i januari...

...och nu är det alltså i morgon!!!!! Har inga som helst misstankar eller förhoppningar på att det kommer att komma ut en liten filur då, men det är klart att man hoppas!!!! ;)

Inte speciellt mycket förvärkar nu dom senaste dagarna heller, och ganska lugnt i magen...märks att han inte kan röra sig så mycket, igår var det dock en hel del bök och stök där inne och gärna en del bök när jag lägger mig ner för natten.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååå vad jag vill ha honom i min famn nu och pussa på honom!! Kom ut till oss älskling!!! Mamma, pappa och dina syskon längtar!!

Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Hej och trillar in här ^^,

Tack så mkt ^^



Ser att du har bf idag :D hihi..hoppas att bebsien kommer ut ^^

2010-09-13 @ 09:11:36
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Pia (Mormor)

Vi längtar också!!!

Kram Mormor och Morfar

2010-09-13 @ 09:49:21
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Tackar :D

JA då föreslår jag att du gör en, skit gott! :D

2010-09-13 @ 13:53:47
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0