Hos Bm..

...idag på morgonen, min mamma följde med både för att lyssna på lillemans hjärta och för att passa Ida som är ledig från dagis idag!

Allt var bra, magen hade ökat 1 cm sen förra gången och hjärtljuden låg på 145, tror han sov! :)  Kicki sa också att det inte kändes som en jättebebis! Och det är skönt att höra då jag hoppas på att han inte kommer försöka slå storebror Elias födelsevikt på nästan 4,4 kilo. :)

Ut kommer han dock, så småningom (TÄNK om det skulle vara en hon!!, ha ha) Vi väntar och längtar!!! <3

Kommentarer
Postat av: Mian

Lita inte på Kicki...Hon sa till mig att Nils nog är ganska liten, kring 3000-3500 kanske=) Tjii fick jag...4370! Men hoppas hon har rätt den här gången=) Kram

2010-09-05 @ 20:44:37
Postat av: Anna

ha ha... är ju rätt svårt o gissa, men just nu så hoppas man att hon har rätt!! :)

2010-09-06 @ 17:46:39
URL: http://septemberbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0