hemma igen...

... gick bra hos Kicki, allt såg fint ut. Magen hade växt en cm till och låg nu på 37,5. Hjärtljuden runt 149 och mitt (låga) blodtryck på 97/59.

Har ganska många och kraftiga sammandragningar idag och en konstig  värk bak i svanken. Jag har aldrig haft ont i ryggen under förlossning och det här är en ganska ny smärta som jag inte haft tidigare, någonsin!...hmm, vågar inte hoppas...men så skoj det skulle vara om han ville komma ut snart!!

Nästa tid jag fick hos BM är den 30/9!!! Jag VÄGRAR å vara gravid då!!! huga!

Eftermiddagen blir det till att göra en massa köttbullar, har varit ambitiös och tagit upp över ett kilo köttfärs...

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, hoppas det är dags för dig nu! Jag håller tummarna! :D

2010-09-14 @ 14:34:10
URL: http://mammamariasblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0