Har räknat och räknat...

...hela det här året har jag alltså räknat o räknat för att komma till v 40!... Nu är vi här!!!!

Känns både som att det har gått jättefort och som att det ÄNTLIGEN är dags! Kändes väldigt tungt i början när jag var mycket sjuk, sen var det tungt i somras när det var som varmast, och nu känns det mest som att jag är så less så jag skulle kunna åka in till förlossningen och sätta mig i väntrummet...inte göra något annat, bara sitta där och vänta! :)
TÄNK OM han inte kommer förrän om två veckor!!!
MEN, Tänk också att det handlar bara om DAGAR nu, inte MÅNADER, så har vi en liten hos oss igen! Känns som en evighet sen jag höll i en bebis!

Ska till BM Kicki idag, hoppas att det är sista gången ;)
Nu är fostervattnet grumligt och mjölkigt och av allt som bebis har utsöndrat, tidigare har det varit klart och genomskinligt...




Kommentarer
Postat av: karroliten

Heeeelt galet va fort de har gått!! Tycker jag iaf, som inte e i v. 40 ;) saknar dej, gumman! kramar

2010-09-14 @ 11:24:17
URL: http://karroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0