Avslut av denna blogg...+ Oscars första två veckor i bilder!


sista magbilden den 20/9 (förlossningen startade dagen efter)


hann bara knäppa två kort i inskrivningsrummet (som jag inte vill ha med här) innan raket-oscar var ute! 22/9 kl 03:00


Så här chockad blev jag!! "Han är här!!" säger jag. (jag bjuder på den roliga minen) :)


Mys


05:15 är det fika-dags!


Sötaste söta!


Pappa-mys för lilla grodan


VÄRLDENS STOLTASTE STORASYSTER! <3


OCH EN MALLIG STOREBROR <3


Alla tre älsklingarna!


Sömntutan


Liten hand


Liten fot


Hela familjen hjälper till vid Oscars första bad den 3/10


Stolt pappa!


provar nappen för första gången 4/10


En massa pussar blir det!! :)

Nu kommer jag att gå tillbaka till min familje-vikt-mat-blogg på http://annaspoints.blogg.se
Kommer inte bli jättemycket uppdateringar där på en gång, men inom någon månad hoppas jag bli lika aktiv som tidigare, med tanke på att jag också har samma viktresa framför mig igen och älskar att laga mat och även skriva om vårt liv! :)
Välkomna dit!


Tack för att ni har följt med på min sista graviditet!!!

KRAMAR från mej

Kommentarer
Postat av: Maria

Gilla bilden på dig och Oscar där du säger "Han är här!" :) Själv kommer jag ihåg att jag sa, "En bebis! Hej hej!" :D Den där lyckan! Nu ska jag börja följa din andra blogg! :)

2010-10-05 @ 15:09:33
URL: http://mammamariasblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Linda

Som jag har längtat efter en uppdatering ! :D

Tusen tack för lite bilder :) Han är så fin ! Längtar så tills min egen förlossning när jag ser dina bilder..Nu ska jag följa dig i din andra blogg.Kram

2010-10-05 @ 15:36:05
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Anita

Vad fort 9 månader har gått. Vilka fina bilder på dig och din familj. Följer dig på din andra blogg igen.

2010-10-05 @ 17:23:51
Postat av: ullis

Grattis anna till en underbar liten pojke! kommer följa din andra blogg=) lycka till o kör hårt!

2010-10-05 @ 21:59:29
Postat av: Stina Hillgren

Grattis till den söta bebisen.



2010-10-06 @ 08:55:09
Postat av: Ann

TACK till DIG för att du delat med dig under din resa med bebis i magen!!!

Jättefina bilder och otroligt fina barn!

Önskar dig och er lycka till!!!



Vi tänkte komma någon gång framöver, om det är ok?

Sköt om er!

Kramkram

2010-10-06 @ 09:50:54
Postat av: Kamilla

Stort grattis igen och så kul att jag och alla andra fått följa din blogg under din graviditet det har varit så kul, fina bilder på dej och din lilla familj. Så söt han är lilla Oscar, den med nappen var ju för söt!!

Kommer följa dej på andra bloggen nu. Ta väl hand om dej nu!

stor kram

2010-10-06 @ 21:00:31
Postat av: Pia

Härliga bilder på härliga ungar!!!

Ser fram emot den andra bloggen, följer den noga...



Massa kramar

2010-10-07 @ 12:45:43
Postat av: Smilla

Stort Grattis till dig och hela familjen. Vilken fin liten kille ni fått.

Kommer att följa dig på din andra blogg igen. Väntar med spänning på din "resa". Själv har jag helt tappat fart :( Men kanske får lite ny energi av din ;)

2010-10-11 @ 10:42:04
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Pernilla Dannberg

GRATTIS Hoppas alla mår bra =)

Kram

2010-10-12 @ 14:07:41
URL: http://pernilladannberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0