Livlig...

..liten krabat i magen har vi! :) Det är såå himla mysigt och känna hans knackningar och igår morse fick sig Erik ett par rejäla i näven! ;) Han blev så glad!! Pappa har längtat såå!!!

Går in i vecka 23 nu denna här veckan och lilleman väger ca 500 gram och är ca 20 cm lång, om man ska gå på det som står i böckerna vill säga ;)

Jag är fortfarande trött men annars mår jag riktigt bra. Visst spökar bäckenet och halsbrännan, speciellt när jag överanstränger mig, men det känns ändå som att det har varit värre!

Det som nästan är värst just nu är ändå min spegelbild... :( Blir väldigt ledsen när jag bara ser en stor flodhäst, visst syns gravidmagen ordentligt nu, men det ser ju även ut som att jag har en till bebis bak i svanken där min hatade sk. "badring" har kommit tillbaka!! Usch och fy! Försöker tänka på vad jag stoppar i mig, men jag måste bli bättre. Det är inte maten som är ett problem, utan det är det jag stoppar i munnen på kvällarna.... Har 4 månader kvar innan vår lilla kommer och det är redan NU dags att bromsa REJÄLT!!!! Vill INTE komma upp i samma siffror som dom tidigare graviditeterna!!!!!!!!

Ett nytt namn har dykt upp också... OSCAR gillar vi (speciellt storebror gillar det skarpt)... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0