Elias har räknat ner...

..till den här dagen! Vi ska nämligen till barnmorskan Kicki idag, hela familje, och lyssna på lillebrors hjärtljud! :) Ska bli roligt och skoj att visa Kicki hur stora dom andra barnen har blivit. Hon har ju varit med mer eller mindre med alla tre nu!!! Efteråt har jag lovat att vi ska försöka hitta något ställe som säljer mjukglass. :)

Är i v 21 nu och sparkarna blir starkare och starkare för varje dag! Erik har ännu inte hunnit kännt någon spark, men det kommer snart, det är jag säker på!

Jag försöker hålla mitt fokus på att fundera på namn så att jag inte hakar upp mig på att vara orolig över att nåt tex skulle vara fel! Knasigt kanske, men det funkar för mig ;)

Jag känner mig fortfarande ganska okej i fogarna och halsbrännan, men bihålorna vill inte riktigt släppa greppet om mig (över två veckor har jag varit jätteförkyld)....jobbigt att ha sånt tryck och huvudvärk varje dag, men jag försöker vila så mycket det går.

Och appropå vila, så är det precis det jag ska göra nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0