Allt väl!

Ja, allt i sin ordning hos Kicki idag. Men jag tror inte jag har hört så himla tydliga hjärtljud med nåt av dom andra barnen som jag gjorde idag. Dunkade på som tusan. :) Från 140 upp till drygt 150 så jag tror hon skrev 153 i min journal.

Blodvärdet hade sjunkit lite, men klarar mig undan järntabletterna iaf... skulle vara mer eller mindre katastrof för min mage om jag började knapra sånna!
Sen är ju mitt blodtryck helt otroligt!!! Tror nästan blodet slutar pumpa runt snart, så lågt som det är... Så både lite lägre blodvärde, lågt blodtryck och förkylning är mer en väl en förklaring på min trötthet!!

Nästa besök hos Kicki blir i början av juni när jag gått 25  fulla veckor. Då har vi både hunnit få hem en liten valp och varit på semester i Danmark! :)

Kommentarer
Postat av: Karro

härligt att få höra bebisen! :) jag kan tipsa om Blutsaft om järnvärde ligger på gränsen, det är snällt mot magen ;) Jag hade oxå lågt bltr, men kände aldrig av det. Sköt om dej, gumman!! kramar från oss

2010-05-04 @ 18:35:57
URL: http://karroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0