v. 13...

..är vi i nu. Missfallsrisken har minskat med 65%!!! Bebis är ca 7-8 cm lång från huvud till stjärt :)
Berättade för maken häromdagen att vi nu har vetat om "guldfisken" i 8 veckor! -VA??! Blev hans kommentar. Ena sekunden tycker man att det går sakta men nästa så inser man hur fort den här graviditeten faktiskt kommer att gå!

Bättre i bäckenet nu när jag inte jobbar, men böja mig massor, bädda sängar och dammsuga är några saker som jag helst undviker ;)

Dotterns 3-årsdag närmar sig med stormsteg och med det så kommer det lite stress, vill hinna med ALLT inna fredag känns det som!

Nu ska jag baka ut bullarna.

Kommentarer
Postat av: Ann

Känn dig förföljd ;-) Spännande att få följa dig och lilla livet där inne!

Kan inte låta bli att kommentera ditt bäcken... (hihi):

Kvalster trivs i bäddade sängar, låt det vara obäddat så hålls det på lagom nivå.

Lite dammtussar här å där är bara ett bevis på att någon haft nå't roligare för sig!

;-)

Med andra ord: Skit i å göra dom där "måstena" som gör ont :-)

Ha're bra! Kram kram

2010-03-07 @ 00:52:10
Postat av: Anna

Du får förfölja mig hur mycket du vill, Ann!! :) Kram

2010-03-07 @ 13:54:53
URL: http://septemberbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0