Något måste göras..

...här sitter jag och känner mig ful... Mår jättedåligt över att jag har gått upp så mycket i vikt igen (före grav) och i och med det har jag släppt efter rejält på alla andra plan = inte så smart, eftersom det bara gör saken värre!!!
Jag kan ju inte gå ner 15 kg i vikt nu, det är faktiskt omöjligt och det får vänta till efter bebis (sen väger jag 20 kg mindre nu än när jag blev gravid med Ida, men ändå), det VET jag! Men att jag bara går i mys-slappar-kläder utan smink eller örhängen, inte har klippt mig på jag vet inte hur länge och inte ens har en BH som passar längre, DET kan jag göra något åt!!! UPPRYCKNING ANNA!!! Skärper jag till mig och lägger manken till så känner man sig ju finare oxå.....

Träffade föresten M på ica idag!!! Där har vi ett jättebra exempel på vad FIN innebär (både på insidan och utsidan) och helt underbar bebismage också ;)

Ser fram emot helgen då jag och maken ska iväg för oss själva på en herrgård utanför Uppsala, bara att hoppas att mitt humör har blivit lite bättre då oxå, har varit ganska irriterad på honom till och från nu ett tag :/ Vi har inte varit för oss själva på ..... ja jag vet faktiskt inte. Vi firade 2-årig bröllopsdag i oktober och då kom vi inte ut och sen har han fyllt 30 i januari och då gjorde vi inte heller något...och nu jobbar han mer och mer och ett tu tre så har vi ju en bebis igen oxå, så NU var det dags!!! :)

Vill verkligen att det ska bli 15 april (tjatar om det, jag vet). Och jag vill verkligen att magen ska växa!!! Och slutligen så vill jag att det ska bli varmt och barmark så att jag slipper min EXTREMT fula jacka och kan gå i leggings och tunika hela tiden! ha ha

Nu är det snart dags att laga kvällsmat till mina gryn och mig!!!

Kommentarer
Postat av: Mian

Du är fin du med!=) Du har ju gjort ett fantastiskt jobb med din kropp! Att vara i början av graviditeten är skitjobbigt, DÅ om någongång känner man sig bara fet. Man är inte riktigt gravidtjock men inte heller normal runt magen...=/ Och sen är det ju så också att man har sina "bad days" då allt bara känns värdelöst och tungt! Det har gått åt många liter tårar för mig under den här graviditeten kan jag säga...;) Hoppas du vaknar imorgon och känner dig stark, du är jätte fin, har din underbara familj OCH en bebis i magen! Kram

2010-03-09 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0