Lite oftare...

...känner jag bebis röra sig!!! :) *lycka*

Längtar såå tills jag vet att allt e okej! Är så nojjig! Mer och mer nojjig för varje graviditet faktiskt, många tror tvärtom, men icke!! Vet inte om jag kanske ska ringa min BM Kicki så hon får lugna mig lite...Ena sekunden njuter jag av alla tecken på att jag faktiskt är gravid, nästa sekund får jag för mig att det är något fel eller att jag rent av är TOM, ingen bebis alls alltså (o allt som jag har kännt är luft/tarmar som rört sig bara)!!! Längtan och förtvivlan om vartannat....

Idag är inte en bra dag! Helt slut så dammråttorna i hörnen får faktiskt vänta! :)

Snart dags att hämta min lilleman på fritids sen hem och göra korvstroganoff...

Kommentarer
Postat av: Erika Hagman

Men gumman då :o) Allt verkar ju bara bra, du känner ju hur det lever om i magen det är ett VÄLDIGT BRA TECKEN!!!!! Oroa dej inte så mycket utan njut ist! :D KRAMEN

2010-03-17 @ 20:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0