Jobbigt nu...

...Ja, riktigt kämpigt faktiskt. Tänker hela tiden att det är något fel på bebis, att jag bara tror att jag är gravid och då känns det VÄLDIGT långt till den 15:e april då det är UL och jag får SE och VETA att allt är okej!!!

Tyckte mig känna ett "sprattel" i torsdags, men det är ju ganska svårt att avgöra....Sen om tröttheten skulle ge med sig så kanske jag skulle känna mig lite gladare....

Går in i v 14 i morgon (fast jag tror v 15 eftersom jag har kortare mencykel än "normalt"). Bebis är då 8 cm lång och väger 25 gram, börjar lyfta på huvudet och "allt" finns på plats! :)

Ida har gått in i ett förnekelsestadium då hon säger att det inte finns någon bebis för att den inte kommer ut. Blir nog verkligare för oss alla när magen är rund!!!

Ska tilläggas, CRAVINGS: FANTA och (tyvärr) PIZZA

Kommentarer
Postat av: Mian

Roligt o följa dig i bloggen! Känner igen dina känslor...Allt brukar kännas så mycket bättre efter UL då man verkligen får se vad som finns därinne=) Nu går det mot vår o tiden kommer springa fram o snart får ni då göra UL=) Ha det bäst nu!! Kram kram

2010-03-07 @ 13:47:04
Postat av: Anna

Tack Mian!! :) O snart har ni er lilla i famnen!! KRAM

2010-03-07 @ 13:59:09
URL: http://septemberbebis.blogg.se/
Postat av: Ann

Förstår också dina känslor! Har ju haft sådanna känslor själv några gånger... Jag t.o.m ringde och kollade om man inte fick ta ett UL lite tidigare... men det fick man inte (i Uppsala). Det var bara å härda ut å gilla läget. Pirrigt!

Som Mian säger, nu springer tiden fram och vips så är det UL-dax, och sen blir det en fantastisk vår och sommar och sen så... kommer eran septemberbebis <3

Må så gott! Kram kram

2010-03-08 @ 11:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0