fotboll och grävskopor...

...har min kära make pratat om med bebis idag...ha ha... Ganska långt, seriöst samtal faktiskt!! Och Erik är fullt övertygad om att det är en liten pojke som vi väntar :) Det lär ju visa sig så småningom... En såå mysig stund, känner lite småsprattel till och från, längtar så klart tills det blir mer!!

Har haft en mysig liten weekend på Friiberghs herrgård utanför Örsundsbro (läs mer om den på min andra blogg, http://annaspoints.blogg.se)

I morgon har vi gått 14 fulla veckor och går alltså in i v 15!! Tiden går fort och halva Mars har oxå flygit förbi!!
Bebis växer fort nu och är ca 10 cm lång och väger 50 gram, DUBBELT så mycket som förra veckan!!

I morgon börjar också "operation nyttig"!! Nu är det slut på en massa gottande och unnande, nu ska jag frossa i frukt och annat nyttigt gott istället, vill INTE gå upp för fort nu, det kan gärna stanna till lite nu. Vitaminer genom maten och sen får bebis lagra på med fett och så ifrån det jag redan har. hi hi

 

Trevlig kväll!!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0