Är det nu det börjar?!

...Vi har bara varit gifta i 2,5 år och han sover redan på soffan!!! :D
 Nja, vi är inte osams, men jag är väldigt (minst sagt) ilsk!!!! Det är nämligen så att om inte jag hinner somna före min älskade make så får jag ligga och tjata och slå på honom samtidigt som han spelar upp en väldigt verklighetstrogen immitation av hur ett tröskverk (eller liknande) låter!!!!!! Med andra ord: HAN SNARKAR!!!
Hinner jag somna först så är det lugnt, då vaknar jag inte av honom. Igår sa (fräste) jag åt honom till slut att han fick resa sig och kolla på tv 20 min eller nåt så jag hann somna, då säger han: Snarkar jag så illa då?!
- JAAA det är ju det jag har sagt och bankat (bokstavligen) i dig i över en halvtimme nu!!!

Så han luffsade iväg och sen såg jag inte röken av honom förrän i morse! :) Jag försöker somna tidigt i kväll, babe!

Idag är jag för övrigt helt slut! Båda barnen har haft vredesutbrott utan dess like efter skola och dagis, så jag är helt tömd på energi!!

Ska rulla köttbullar nu till middagen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch vad jobbigt,känner verkligen igen mig i det! Gör som ja gjorde med Markus,jag spelade in honom några gånger så fick han lyssna på det sen sen dess tror han iaf på mig när jag säger att det låter hemskt! :) Kram på dig!

2010-03-12 @ 16:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0