Nu på morgonen...

...på väg in på dagis så träffade jag och Ida en liten bebis på en månad! Jag tror både hon och jag blev lika "sjuka"! Dom är ju så små!! Ida ville inte gå in på dagis, "jag vill vara med han" sa hon flera gånger! Snuttan!!

Sen när vi väl kom ner på dagis så ville hon förlja med mig hem igen, det är ganska vanligt att hon vill det, men det brukar gå bra. Idag gick det tyvärr inte lika bra. Fröken fick hålla i henne medans jag gick och Ida var jätteledsen! Det har bara hänt en eller ett par gånger tidigare så det gör lite ont i mammahjärtat!!

Elias var det inga problem att lämna på fritids, han och fröken skulle göra ett fint grattiskort till mormor (min mamma) som fyller år idag. Ska bli spännande o se det när jag hämtar honom sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0