BM...

...var det dags för idag. Och det är ju alltid lika trevligt att träffa kära Kicki! :)
Allt såg bra ut iaf så det var jätteskönt!!
Mitt järnvärde sjunker dock fortfarande så jag måste tänka på att få i mig mer järn i maten eftersom jag inte kan ta järntabletter med min mage (Blutsaft vägrar jag å ta, provade när jag väntade Elias och får kväljningar av bara tanken)...
Blodtrycket är helt tok-lågt med 89/63, men man kan ju inte ha FÖR lågt blodtryck...men jag är nästan rädd att blodet stannar i ådrorna inom kort ;)
Magmåttet var 26,5 och hjärtljudet omkring 150 <3

I går var det förresten exakt 5 månader sedan det var ett stort + på grav-testet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0