Är nu i v 26...

...och jag hade faktiskt tänkt bjuda på en bild idag!! :O

Jag har det väldigt kämpigt med att jag har gått upp så mycket i vikt, min kropp sparar på ALLT!!
 
Jag har inga tvivel på att jag kommer klara av att gå ner igen, men det var ju inte riktigt som jag hade tänkt mig, med att gå upp 15 kg INNAN...men, men....Nu är det som det är....och det är ju inte bra för lilleman heller att jag går och mår dåligt och kallar mig själv för elaka saker....

Här är iaf VI i 25v fulla veckor.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Så fiin du är!! Kan inte fatta att jag själv hade en gravidmage för 9 veckor sen!!



Sköt om er!!



Kramar

2010-06-08 @ 22:25:49
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: ullis

vad fina ni är! och vad snygg du är i håret=)

2010-06-09 @ 06:21:34
Postat av: Karro

åååh.. du e superfin, gumman! kramar

2010-06-18 @ 16:37:00
URL: http://karroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0