Vi har...

...allt en riktig vilde där inne i magen, eller kanske en utbrytarkung... Tror att han kan sparka sig igenom magen han!! :) Men jag klagar inte, försöker ta vara på och komma ihåg hur det känns, varenda spark från vår halvhemlige hyresgäst...det är ju sista gången nu!!

Och folk säger det: Nä nä Anna, man vet aldrig. Det kanske blir en liten sladdis om några år!
Men Nej, det blir det inte. Jag längtar redan nu efter att komma iform och vara en aktiv, rolig mamma till mina tre barn och när dom sen vuxit på sig lite så ska vi hitta på en massa skoj, inte sätta oss med först en tjockis-mamma och sen en bebis igen (fast dom är såå goa)! Känns jätte lagom och komplett med tre barn!! :) :)

Alla höst-kataloger med kläder dimper ner i brevlådan titt som tätt nu och jag bläddrar och drömmer mig bort till målvikt igen! Har tagit promenader både igår och idag nu när det inte varit så varmt, men attans vad långsam och pustig jag är. Så fort jag känner mig starkare efter förlossning (tankarna om den skulle jag kunna skriva hur mycket som helst om men det får bli en annan dag) så står det måånga barnvagnspromenader på schemat!!

Nu ska jag umgås med mina gryn innan det är dags för dom att sova!


Kommentarer
Postat av: Mamma Mormor

Ja jag förstår att du längtar till målvikt!!! tiden går fort... du är snart där :o)

Pussar till Er alla

2010-07-07 @ 22:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0