LÄÄÄNGTAR!!!!!

EFTER BEBIS NU!!!

Under hela tiden som vi försökte bli gravid denna gång, gick jag o la småkommentarer som: Åh vad mysigt det ska bli! Jag ska verkligen njuta av min sista graviditet! Det är såå härligt o ha mage!!

GISSA om jag får äta upp det nu (min man gillar att retas)!!

VISST, det ÄR jättemysigt och jag ÄLSKAR o känna sparkar och följa vecka för vecka! MEN jag ÄR less, Jag HAR ont! Och det ÄR VÄLDIGT varmt!!

I natt "fick" jag bara ligga på höger sida för lilleman. Låg jag på vänster så gjorde han kullerbytta efter kullerbytta, så det var omöjligt å sova!
Positivt är iaf att jag märker nu när jag går upp/vaknar ca 5 gånger/natt att jag blir piggare, det är ju bra o förbereda sig, då det här mycket väl kommer bli en väldigt nattaktiv kille!

I går var det lite läskigt! Jag var jättenära o svimma och blev jätterädd. Det var verkligen nära och efteråt så skakade hela jag och så kom det en flodvåg med svett... Hua!


Jag är jätteglad att vi har en sprattlig bebis där inne. Annars blir jag så nojjig om det rör sig för lite (enligt mig då).
Och jag tycker att han inte verkar så jättebekväm där inne så då har vi kommit överens om att han kommer lite tidigare och inte stannar långt över tiden som sina syskon ;) hi hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0