jobbigt ärligt...

...har det jättejobbigt med mina ljumskar i värmen, varm o klibbig jämt leder till eksem som känns som knivar när jag går...har haft en väldigt aktiv vecka också då vi flängt runt en del och så har det varit både gräsklippning och storstädning...Känns i bäckenet och jag är trött och grinig!!

Busbebis där inne är det full fart på iaf och det är jag glad för, skulle vara riktigt roligt om denna sista bebis ville komma ungefär vid datum eller helst lite innan, då det skulle vara något helt nytt! (storebror o storasyster ville nog helst vara kvar dör inne för evigt) Vi får la se vad som passar lille herrn....

På tisdag går vi in i v 32!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va skoj, snart är han ute !! :)

Jag är också gravid men endast i v 6 ;) så jag hoppas att lill* grodan vill stanna där inne !

Minns du mig förresten?

Kram

2010-07-19 @ 08:46:34
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Pia

Jobbigt med eksem :o( Men du ska se tiden flyger fram, snart är han ute :o)

Det kan ju inte vara så här varmt hela sommaren heller.... eller....



Kramar



2010-07-19 @ 09:22:25
URL: http://bredbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0