hemsk mamma...

...ja, känner mig så nu!! Sover inte ordentligt på nätterna för den dumma klådan (Erik såg bra förvånad ut i morse strax efter kl 04 när han såg att jag satt o läste) och blir vresig, sur o tvär...

Furuvik i lördags gick ganska bra, det var ett bra "test" för att se vad för ytterligare utflykter vi kan ge oss i väg på...tyvärr så blir det varken järvzoo eller kolmården som jag hade funderat lite på...mitt bäcken vill ABSOLUT INTE vara med på det! Kan fortfarande inte gå ordentligt efter furuvik (måndag idag) och tröttheten håller i sig!

Längtar efter bebis, även om det blir vaknätter då oxå så kommer det kännas skönt o inte behöva rulla ur sängen för att komma ur, och få min kropp tillbaka! :)


Vi går in i v 33 i morgon!!!

Lille plutt väger som en mjölpåse nu, ca 2 kilo :)


För övrigt är det väldigt intressant å se hur mycket en 3,5 åring kan hitta på (rackartyg) för att sedan skylla ifrån sig totalt!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0