Härligt väder!

Idag blåser det ÄNTLIGEN svala vindar. Var bara 15-16 grader ute när jag klev upp!! :)

Har det jobbigt med klåda som sprider sig hit och dit och blossar upp med jämna mellanrum på överkroppen! Blir galen av att klia!! Tror det har med värme att göra, har ju extrema svallningar 1-3 ggr/dag så man skulle kunna tro att jag är i klimakteriet!! Man känner sig ännu äckligare (förutom att jag ser ut som en flodhäst oxå)...

Trodde inte att jag skulle känna så här, att jag vill ha lilleman här, NU! Ville ju vara stolt över att vara gravid och njuta denna sista gång! Visst tycker jag om magen och myser jättemycket när han lever om där inne, jag ler många extragånger varje dag tack vare busen i magen!!
Men övriga kroppen då!!!? Nu börjar jag bli folkskygg för att jag inte vill visa hur jag ser ut!

Vill se hur han ser ut, vad han är för filur och vad han passar med för namn... känner inte alls för att vara gravid och jag LÄNGTAR efter att bli aktiva Anna igen som har ork och är på gott humör! :)

Har börjat läcka råmjölk oxå.. :)

I morgon eller på söndag ska vi åka till furuvik. Hoppas bara att jag orkar gå och stå hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0