Tidigt...

...ja, det ÄR väldigt tidigt i vår graviditet!! I förrgår visade ÄNTLIGEN grav-testet ett plus och mensen ser jag inte röken av! :)

Jag kommer till en början vara väldigt anonym på den här bloggen, men jag vill att min tredje och SISTA graviditet ska vara dokumenterad från början! (vi har bestämt att tre barn räcker) Innan vi har berättat för våra nära och kära så blir det inga bilder! :)

Just nu är det nämligen bara jag och min man som vet om den 2 mm stora "sjöhästen" i miniatyr som växer i min mage! :) Om jag har räknat det hela rätt så gick jag in i vecka 5 i måndags!!...Som sagt, TIDIGT! Det datumet jag hittills har fått fram (beräknat på min sista mens första dag)är den 13 september, Därav namnet på bloggen!!!! 

Jag är så lycklig! I över ett halvår har vi försökt! Och JA jag vet att det är dom som har det mycket värre som inte ens lyckas bli gravid en första gång och så sitter jag och klagar över att det tog ett halvår för oss att bli gravida med vårt TREDJE barn! Lyxproblem kan tyckas, men detta lilla "frö" är SÅÅ efterlängtat och det är nog mycket pga min stress och besatthet ( rent utav) som det har tagit sån pass lång tid! Dom två tidigare graviditeterna räckte det ju med att "karln" tittade på mig så var mensen borta och bullen i ugnen! ;)

Det kommer att bli mycket detaljer så ni som är kräsmagade kanske ska välja en annan blogg! Jag är brutalt ärlig och skriver för att JAG ska minnas!!!


                                                          NI ÄR VARMT VÄLKOMNA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0