stress...

... är väldigt svårt att undvika tycker jag. Iaf om man har det yrket som jag har... Och så läser jag i mina gravid-böcker att i just den här perioden är embryot extra känslig för påfrestningar och så..... Man blir ju orolig ju... Har mått bra idag, bara lite trött så nu vill man nästan ta ett grav-test till så att man är RIKTIGT säker. hi hi hi

Den här graviditeten innebär förutom all lycka över att få en till familjemedlem och vara gravid igen att jag ser en utväg från mitt jobb som jag inte alls trivs med. Nu ser jag ett slut!! :) Och det gör mig också glad.

Det är bra att tänka på sånt som gör en glad, som tex make, underbara barn, husdjur rent o fint hemma mm mm mm :)

Snart dags att lägga älsklingarna, sen ska jag vila i soffan en sväng innan det är dags att sova. Klockan ringer 04:50 i morgon igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0