Lördag...

...I dag har det inte varit en så bra dag. Mått illa heela dagen och trött, men det värsta har inte haft något med graviditeten att göra. Det är SÅ kallt!! Kylan har hållit i sig alldeles för länge nu, man är helt genomfrysen!! Brrr!
Har dessutom jobbångest, då jag börjar jobba igen på måndag efter 3 veckors ledighet.

Har ändå försökt gjort något av dagen, tvättat lite, hälsat på mina föräldrar och lagat mat. Förökt låta bli att tänka på det molande illamåendet, glad över att jag inte kräks! Det har jag inte gjort någon graviditet!

Vi har bestämt att vi ska berätta för våra nära och kära på alla hjärtans dag! Det känns lååångt dit! Drygt en månad!! Då har jag gått 10 fulla veckor och borde snart vara dags att skriva in sig på MVC. Tyckte det var en passande dag, bara att hoppas att man kan hålla tyst så länge! :)

Nu har jag fått klaga av mig en sväng så nu ska jag mysa lite med barnen innan det är dags för dom att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0