Första tårafloden...

...kom igår. Skrämde kanske maken lite, men trötthet och konstant illamående i kombination med hormonförändringar i kroppen är tydligen inte så lyckat. :)

Ringde till MVC igår och bokade tid för inskrivning. Så den 22/2 ska vi dit och träffa underbara Kicki som har varit min barnmorska dom två tidigare gångerna oxå! :)

Gjorde även ett till grav-test igår. Och det visade positivt det oxå! ;) *surprise*

Somnade redan klockan 18 i soffan igår, men grav-trötthet går ju liksom inte över, även om man sover!

Nu ska jag vara ledig tre dagar, jobba måndag och sen vara ledig två dagar till! Såååå skönt! Jag trivs verkligen inte på mitt jobb.... Så mycket stress och tunga lyft och jag vill ju vara rädd om vårt lilla "frö"!!!

Kändes roligt att få berätta för någon igår, även om det "bara" var en barnmorska på MVC. Hon frågade om det var första barnet, så när jag svarade att det var tredje sa hon: -OJ, då är du ju rutinerad!! :) Jo jag är väl det.... Längtar tills vi ska berätta för våra föräldrar! :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0