ångest-söndag...

...ja i morgon ska jag tillbaka till mitt jobb som jag tyvärr inte trivs med. Och det är väldigt stressigt och ganska fysiskt..... Efter tre veckors ledighet nu över helgerna så känns det riktigt tungt att gå tillbaka. Och jag VET hur trött jag kommer vara när jag kommer hem om dagarna! Den här graviditeten känns ju hittills ungefär som dom två tidigare och tröttheten är ju förjäklig nu i början och i kombination med illamående.

Illamåendet har varit lite bättre idag, kommit i små vågor istället för att hålla i sig hela dagen.
Jag är så orolig för att få missfall. Vilken mardröm det skulle vara!!! huga!

Vill ju inget hellre nu än att vårt lilla "frö" ska växa, växa, växa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0