Ändrade planer...

...ja eftersom jag mår som jag gör nu så har vi bestämt att våra föräldrar ska få veta!! :) Känns jättespännande, och det har varit svårt att ibland tom ljuga! Känns som att dom misstänker nåt och så är det ju hemskt skönt för mig o kunna prata om hur jag mår och ventilera, liksom!!

Tänker fortfarande försöka hålla det ganska privat, inte skriva ut det på facebook tex. Det får vänta! :)

Min mamma och jag har nästan alltid pratat med varann varje dag, nu har det tyvärr blivit lite sämre med det, mycket för att jag har svårt för att inte tala om allt för min kära mamma!!! :)

I morgon berättar vi garanterat för makens föräldrar och mycket troligen för mina, om dom har tid för oss en liten sväng på eftermiddagen, vill ju inte tala om det på telefon!!

*glad*

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja Glad är det minsta vi är... Överlyckliga. Ska bli såå kul med en liten bebis igen!!!

Spännande att följa den här bloggen kommer det att bli. Kikar nog varja dag om jag känner mig själv rätt :o)

Massa kramar från snart mormor och morfar / Puss

2010-01-31 @ 20:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0