MVC

I dag var det då äntligen dags att träffa kära Kicki på mördravården, hade väl hoppats på att hon skulle känna igen mig lite grann iaf, men OJ vad jag hade fel! :D Hon kom ihåg ALLT som vi någonsin har pratat om och det var som om vi träffats senast igår, inte för nästan 3 år sen! ha ha. Mycket prat och skratt blev det och alla mina värden såg kanon ut!

Fick tid för UL också, 15 april, så nu längtar man ju ännu mer dit!!!! :)

Ida piggare o piggare, men nu har Elias börjat hosta vääldigt oroväckande! :/ Känns ju "en aning" knasigt om jag ska behöva vabba nu när jag bara har fem arbetsdagar kvar! SPeciellt också med tanke på att jag har varit hemma o sjuk 3 dagar nu över helgen.....

Nu är det dags att lägga lite barn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0