*morr*...

...hade skrivit ett så långt och bra inlägg igår, och så hänger sig dataf*n och allt försvann... Grrrr

Väldigt skönt att ha berättat på jobbet, och så fick jag ju reda på att jag inte skulle få någon fast tjänst där, trots 1,5 års hårt arbete (beslutet hade inget att göra med grav.) så då kändes det extra skönt att säga att jag inte har bågra planer på att komma tillbaka efter mammaledigheten! Har tänkt att försöka stå ut tills i maj, sen vara hemma och njuta hela sommaren innan bebben kommer!! :) Eftersom jag verkligen inte vill stressa och oxå njuta extra av denna graviditet så är inte pengar prio 1...så det känns jätte skönt och bra allting!!! :)

Nu sitter jag o väntar på att min storasyster med familj ska komma och hälsa på! Då ska jag äntligen berätta för henne!!! Har inte velat göra det på telefon därför har det dröjt, men nu blir det av och så lite pizza på det! hi hi

Veckorna går ändå ganska fort, in i vecka 10 i övermorgon! :D


Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja veckorna rusar.... Du ska se snart är vi i September :)

Kramar

2010-02-07 @ 08:54:40
URL: http://bredbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0