Lovely...

...TVÅ härliga nyheter idag! :)

1.
Kunde inte motstå att berätta för barnen idag! :) Vi berättade att det fanns en liten liten bebis i mammas mage som var lika stor som en kiwi ungefär! :) Båda blev jätteglada, lillan satt i mitt knä när vi pratade om det och stirrade på mig med stora ögon : - "Mamma jag sitter på den!!" och så flyttade hon rumpan längre ut på mina ben!
ha ha ha sötnosar. Båda sa att dom vill ha en lillebror, sen var det liksom över och dom gick och tittade på tv. :) Svårt att förstå sånt där!

2.
Jag har idag sagt till min chef att jag slutar efter att min provanställning går ut den sista februari! Känns underbart! :)

Hade fickorna fulla med morotsstavar och banan på jobbet idag och det gick ganska bra. Mest ont i bäckenet nu. en massa städ väntar i morgon igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0