Ingen hemlis längre...

...Ja nu vet nog dom allra flesta vill jag nog påstå! :) Känns skönt att inte behöva smussla, mycket pga att jag ibland mår så himla dåligt oxå och då är det ganska svårt att förklara varför!! :)

Nu gäller det bara att vår lilla "guldfisk" är frisk och vill stanna där inne. Går in i vecka 12 i morgon och då är det ju oxå dags att träffa underbara Kicki på MVC igen! Var alldeles för längesen vi sågs! ;) En sisådär 3 år sen!

 Längtar till första "pickarna" i magen och till UL också!!! Vi ska nog fråga om dom kan se någon liten "pillevink" då, men annars kommer vi inte att ta reda på det. Än så länge så tror vi fyra här hemma på en pojke, farmor och farfar likaså, och mormor o morfar går mot strömmen och tror det blir en tjej! Spännande!!!
Vi har många fina tjejnamn, det är ganska lätt att komma överens om. Värre med pojkar. Har kommit fram till att jag har en ganska "kräsen" man! hi hi. Och jag går faktiskt INTE med på Klaus eller Lauritz! :) MEN 3 ytterligare pojknamn har vi iaf kommit överens om någorlunda:

Felix
Viggo
Manne
(andra namn kan du se längre ner på bloggen)

 

Är hemma från jobbet den här helgen, får febertoppar på kvällarna, inte hög men ändå, vill vara försiktig... Har nu på förmiddagen både dammsugit och diskat (det första pga att jag tappade ett glas i golvet, det andra för att gårdagens disk luktade så mycket stekos och vitlök så jag bara ville kräkas) och nu är jag så trött och tjurig så jag vill gå och gräva ner mig!

Med vår lilla tjej känns det som att det är "ett kliv fram och två tillbaka", kräktes en massa slem och snor i morse, var nog pga att hon sovit 14 timmar i sträck... Vill att hon ska vara pigg NUUUU!!!!
Lilleman verkar inget bita på för omväxlings skull (han var mycket sjuk när han var liten).

Förresten är det nu dasg att titta till mina guldklimpar (maken är ute och plogar snö för fullt)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0