Funderingar...

...Mådde jag verkligen så här dom tidigare graviditeterna??! Var jag så här trött??! Jag vet ju att jag var jättetrött, men jag gick för tusan inte och la mig och sov middag i v 12!!

Och bara det att jag har så underbara barn så jag KAN göra det nu i TREDJE graviditeten är ju helt otroligt!!! :) Älskar mina skruttisar!!! Är jobbigt när det känns som om jag inte riktigt orkar något annat än det absolut nödvändigaste!!! Sen är det ju mycket otur med sjukdomar i familjen och förkylning i kroppen som säkert gör saker och ting sämre!!

Längtar verkligen tills jag mår bättre och vet att det inte är speciellt långt kvar (bara ett par veckor) tills man i regel mår mycket bättre och är piggare!!!!

Har iaf tagit mig ut från sjukstugan idag och tagit en promenad i solen med hundarna! UNDERBART!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Tiden går så fort... så snart har du glömt hur jobbigt det är nu :o) Hoppas ni blir friska snart!!

Ha en bra dg.

Kramar // Mamma/Mormor

2010-02-25 @ 09:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0