Vet "du" en sak?!?!...

...på onsdag är det SEPTEMBER!!!! Helt sjukt egentligen (fastän jag är pissless nu)!!
Känns som det var nyss jag stod inne på toa med grav-stickan i handen, bara 6 dagar in på år 2010, och tänkte på hur fruktansvärt lååångt det var till September!! På onsdag ÄR det september!!!! :D
Snälla älskade plutt där inne, stanna inte längre än vad du behöver!!! :)

Har ringt och bokat tid för fotvård nästa vecka, fick det i presentkort av mina föräldrar på födelsedagen och det ska bli sååå skönt. Mina fötter lider nu när jag återigen väger 40+ jämfört med vad jag ska!! Har även haft kramp under vänster fot sen igår eftermiddag (snart ett dygn)!

Idag har skruttis där inne rört huvudet en del och DET är INTE skönt! Hua!!! Har ganska mycket sammandragningar varje dag, men inte alls mycket förvärkar! :/


Snart är det mellis med mina älskade barn!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt det låter, att det ändå går relativt fort :)

Mars känns ju såå låååångt fram !! :)

2010-08-27 @ 15:21:29
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Pia

Ja du tiden springer... Snart står du där med 3 tonåringar o tvättar tatueringar istället!!!

2010-08-29 @ 11:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0