ont...

...skulle lyfta upp kundkorgen på affären idag, vid kassan, och precis när jag lyfte så "knäppte" det till i höger ljumske. Blivit värre o värre sen dess o nu gör det SKIT ONT! Det är ju bäckenet som spökar, men aj aj aj....

Känner att jag just nu går runt och talar om för alla jag möter att det är sista barnet nu, bara för att det ska sjunka in ordentligt!!! :) Vi ska INTE ha fler barn. Vi ska ha vår tid o våra pengar till dom här tre guldklimparna!! Känns jättelagom och komplett (vet att jag skrivit det förr, men behöver skriva det igen, för min skull om inte annat) :)

Nu på eftermiddagen tryckte det på ganska rejält neråt, första gången jag känt det nu den här gången... From söndag är han välkommen när som helst, vill ha vår barnfria grillkväll med vänner på lördag först bara! :D

undrar såååå hur han ser ut och hur stor han är!!! NYFIKEN!!

Ps. VÄLDIGT mycket halsbränna nu!!!! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0