hos barnmorskan...

...igår, gick det bra...saknade dock MIN barnmorska Kicki som är på semester, fick en äldre dam med dålig hörsel som jag inte riktigt föll för, om jag säger så...

MEN proverna var toppen! Behöver inte vara orolig över mitt järnvärde heller längre, för blodvärdet var jättebra! (ska hålla mig över 116 och hade 119 förra gången det togs, men idag var det 131!!) Blodtrycket var lite högre än förut, skönt, jag har känt  att jag inte är riktigt lika yr!
Lite högt blodsocker hade jag iof, men det är inte så konstigt när jag en timme innan hade smällt i mig tre stora glas med O´boy! (jag vet, inte bra, men det finns värre saker)...

Hjärtljuden låg på 161 (han levde om som tusan) och magmåttet hade ökat med hela 5 cm på fyra veckor, 34 cm nu! :)

Jag har gått upp 23 kg sen inskrivning, känner mig gigantisk, men väger iaf mindre än dom andra graviditeterna i samma vecka... Men galet för mycket väger jag iaf.........men som jag sagt förut, jag är inte ett dugg orolig för att jag inte ska klara av att gå ner i vikt igen, vi tar det sen... :) Nu längtar vi efter lillebror!!! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Weee, inte långt kvar nu !! :)

Spännande !

2010-08-04 @ 10:13:19
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0