...........

.........har känt dom senaste dagarna att bägaren är på väg att rinna över. Orken och humöret tryter!
Ida är inne i sin värsta trotsperiod i sitt liv och jag är inte mig själv, varken med tålamod vid trots eller med hundarna som får ta en del av mitt dåliga humör också. Elias är inne i en känslig period så med honom tycker jag det går riktigt bra...
...I går kväll rann bägaren över, en hel del som hade hänt under dagen, tex vidrig halsbränna (som kan göra minsta gråsten tjurig), min hund blev fruktansvärt skrämd av en främmande hund, igen, Ida satt sig på tvären och sen vet jag inte vad lilleman höll på med där inne...Tror han försökte slå en kullerbytta eller nåt, gjorde väldigt ont och han sparkade och sparkade hela tiden och jag ville bara sova...då kom flodvågen och det gick inte att stoppa den....
Har inte sovit så bra i natt, med andra ord så ska försöka råda lite bot på det så jag inte är extremt tjurig när det är dags att hämta hem mina älskade barn igen!............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0