dags för v 34...


Veckorna går fort, och tur är väl det! För nu börjar jag bli otymplig och less....och lilleman där inne är JÄTTESTARK! Mina andra barn har sparkat och levt om en hel del i magen, men den här lille parveln lever om så jag blir alldeles öm, tom på utsidan av magen! Jag är jätteglad att han är aktiv, men SÅÅ nyfiken på hur han ser ut!! Lite till får han dock stanna, för lungornas skull...men det skulle vara så kul om han kom lite före eller precis vid datumen eftersom syskonen inte har velat komma ut över huvudtaget (har det verkat som) :) Plus att jag skulle tycka det var lite mysigt med en lite mindre bebis! :)

Mycket namn som snurrar nu hit och dit...John, Jimmy, Pelle..... mfl.....Oscar känns sådär nu efter att jag läst att det är det andra vanligaste namnet i Sverige just nu..... Elias ligger visserligen på 4:e plats nu, men det gjorde det definitivt inte när min Elias föddes :)

I morgon är det besök hos BM, Kicki har semester så jag vet inte alls vem jag får...börjar hon gnabba om min vkt så tänker jag sparka henne på smalbenet :)....Erik jobbar, så det blir jag och barnen, förhoppningsvis går besöket lika fort som vanligt eftersom barnen inte har någe vidare tålamod. :)

Klådan har äntligen gett med sig (peppar, peppar), mycket tack vare det svalare vädret, så nu sover jag riktigt gott om nätterna (mellan kisspauserna)!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0