Dagen efter kvällen innan...

.... hade sååå trevligt igår med våra vänner. Bara en lugn kväll med endast vuxna, god mat och härliga skratt!! JAG BEHÖVDE DET!!!
Jättetrött och ont i kroppen idag, men det var det värt!! Riktigt LOVELY var det!!!!

Elias sov hos farmor o farfar och Ida hos mormor och morfar, gick jättebra och dom tyckte det var roligt!!

Nu är klockan strax efter halv elva på kvällen och jag ska snart gå och lägga mig, trodde NÄSTAN att det var förlossning på G då jag nu mellan 21-22,30 har haft en massa sammandragningar, ca 5-6 värkar och lite frossa... men nu verkar det lugnt igen så det är nog bäst o gå o lägga mig! :)

I morgon är det äntligen dags o träffa BM Kicki igen! :) Då ska även svärmor följa med och lyssna på vår lilla buse!
Även om jag "bara" går in i vecka 37 på tisdag (38 i morgon enligt mina beräkningar men inte enligt första UL, jag vi är oense och kommer fortsätta vara det ha ha) så hoppas jag att han inte dröjer allt för länge! Känns som att han tycker att det är dags att komma ut snart, med tanke på hur han bökar! :) Han är stark och börjar bli ganska stor tror jag!!

MEN, när det väl kommer till kritan så har jag ingen talan! Han kommer när han kommer..... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0