BM idag och v 37 i morgon...

... gick fint hos Kicki idag, lilleman ligger garanterat med huvudet neråt, hjärtljudet runt 140, magmått på 35,5 och mina värden var jättebra! <3
Svärmor följde även med idag och lyssnade på hjärtljuden! :)
Fredag nästa vecka (3/9) ska jag dit igen och då ska vi göra den sk förlossningsplanen, typ om jag har några speciella önskemål och så...hmm, får fundera lite på det...

I morgon går vi även in i v 37 enligt det första ultraljudet vi gjorde (enligt sista mensens första dag så går vi in i v 38 idag),  Lilleman är mycket troligen uppe på 3 kilo och vi längtar o längtar, såklart!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Guud va mysigt att vara så nära nu ! :)

Tack..men jag har ju liksom inget annat val än att gilla läget..sen om jag är stark är en annan sak..gråter för jämnan känns det som..å tycker synd om mig själv..

Kramar

2010-08-23 @ 19:39:26
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0