blir lite tokiga drömmar...

...har jag märkt, när man innan man ska gå och lägga sig tittar på förlossningsprogram och sen på natten har en VÄLDIGT livlig bebis i magen! :)
Drömde att lilleman tog sig ut av sig själv genom magen (han är nästan så pass stark!). Helt plötsligt var huvudet ute, typ bredvid min navel. Jag blödde ingenting och var helt lugn... Ringde mamma, ringde ambulans, bar på bebis medans jag gick omkring och packade...skapligt galet!!!

Busen är lugn nu på förmiddagen, är väl då han sover! :)

Såg att det redan 4 veckor sen vi knäppte kort på magen, så det är dags igen...ska försöka få till det när gubben är hemma och kan vara fotograf.

Idag är min käre far här och river vår äckliga, ruttna altan! Har längtat efter att få det gjort sen vi flyttade in (för 4 år sen)!! Blev ljust och fint både inne och ute! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för dina ord i min blogg <3

2010-08-06 @ 23:24:12
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0