bättre idag...

...sval frisk luft!!! ÄNTLIGEN!!! Det rasslar i träden och jag sitter o njuter, riktigt kylig på ena armen just nu faktiskt! :)

I går var det den vidrigaste dagen på hela sommaren! 30 grader varmt i skuggan och totalt vindstilla och kvalmigt!! Det bara rann om mig hela tiden, fötterna svällde o svällde, så när jag väl fick upp dom i ordentligt högläge vid 20:30 värkte det och dunkade ända upp till knäna...huden var helt spänd och det kändes som om jag ville sticka hål på huden för att lätta på trycket!!

fy fy fy, vilken dag!

Idag klev vi inte upp förrän 09:45 och har som sagt suttit o njutit av att INTE svettas hela förmiddagen! Om ett tag ska vi ut till mina föräldrar och umgås lite :) Var där igår också, men tänkte visa dom att jag kan vara på bra humör OCH vara gravid samtdigt! ;) Det har dom inte blivit speciellt bortskämda med mina nära o kära! :)

Gör ont i fötterna idag också men får se till o lägga upp dom lite oftare under dagen!

Frågade min svärmor igår om hon tyckte magen hade förändras nåt, typ sjunkit eller så...fick ett helskönt svar tillbaka: - Mjaae, tycker mer den står rakt ut!

Hi hi hi hon e för gullig, men bör väl tilläggas att hon har nog rätt! :)

Går in i v 36 om ett par dagar och det är ju nu som den ska stå som högst... Önskar önskar önskar att vår lille buse vill komma ut snaaart (typ vid 38 fulla eller nåt) *önsketänkande, säkert*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0