v 19

Bebis är 13-15cm långt mellan huvud och stjärt och väger ca 280g. Skrutt!

NU ÄR DET BARA 3 DAGAR KVAR TILL UL!!!!!!

Längtar som en galning vill jag lova!!! Det som förhoppningsvis kommer hända då är att jag ÄNTLIGEN slappnar av!!! Det är nog väldigt bra för både bebis och mig! :)

Jag är faktiskt ganska pigg om dagarna nu, har en envis förkylning, men den går åt rätt håll! Det som tynger mig mest nu när det gäller gravidkrämpor är mina bäckenbesvär!!!
Får lite panik över att det är så lång tid kvar och jag har såå ont! Värker i mammahjärtat när jag inte kan springa bredvid Ida när hon cyklar eller spela fotboll med Elias.... Får väldigt ont av en vanlig promenad...Men tro inte att jag kommer sluta promenera! Det skulle inte vara någon bra idé!! Eftersom jag har otroligt lätt för att gå upp i vikt när jag INTE är gravid och EXTREMT lätt för att gå upp i vikt när jag är gravid så behöver jag röra på mig!!
Väntar på att höra från sjukgymnasten angående vattengympa som ska vara bra, har jag hört!

Igår hade Elias klurat ut denna smarta idé ;) :
-Mamma, jag ska skaffa mig en krympnings-pistol så jag blir pytteliten. Då kan jag flyga in genom din näsa när du sover och titta runt i din kropp och åka och hälsa på bebisen!!

Mammas sötnos!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0