UNDERBART!

Här är vår älskade lilla bebis!!! Hade kunnat titta hela dagen!!! :) Allt såg fint ut och allt satt där det skulle! Blev dock väldigt förvånad över datumet vi fick. Trodde ju absolut inte att det skulle bli senare än den 13:e, snarare närmare den 7:e! Men dom fick fram den 21:a... Men hon såg inget som inte var som det skulle och vår bebis var sååå fin! :) Och ut kommer "guldfisken" förr eller senare iaf! Den som väntar på något gott...

Var nyfiken och frågade om hon såg någon snopp (för jag tyckte mig se en!), då flinade hon och efter en liten stund bekräftade hon min misstanke!!!

Vi ska alltså få en liten pojke!!!! Precis som vi kände på oss!!

Känns så rätt och det var längesen det var en liten pojke i familjen nu! Syrran min har ju två tjejer så Elias blev ÖVERLYCKLIG när han nu fick reda på att han skulle få en lillebror, precis som både han och Ida "beställt"! :)

over-and-out

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Bettan

GRATTIS!! Va roligt med en liten kille :)



Håller på och landar själv här och amningen krånglar såklart.. :( Bara å bita ihop antar jag.



Grattis igen!!



Kramar

2010-04-15 @ 16:53:24
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Karro

Å va han e fin!! :)

2010-05-04 @ 18:42:01
URL: http://karroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0