Så underbart!

...Mycket bättre i bihålorna idag så det gick ganska bra att köra fram och tillbaka till Uppsala.
Erik följde inte med så han ligger inte plus här hemma, ändå kanske jag i efterhand kan hålla med om att det inte var jättenödvändigt...jag var nämligen klar på 5 minuter!

Och framför allt...ALLT VAR SUPERBRA MED VÅR LILLE KILLE!! :) (om det inte hade varit det, och Erik inte hade varit där hade det ju varit betydligt värre, men det glömmer vi nu)

Lilleman hade växt över förväntan på dom här 13 dagarna som gått sen förra ul och allt såg fint ut. Han väger ca 300 gram nu, lille plutten. :) 3 kilo till så är det lagom sen ;)
Inget nytt datum, men enligt förra ul skulle jag vara på 19+1 idag och enligt det här ul var jag på 19+6. SÅ jag tänker inte räkna så exakt på dagen. Jag är helt enkelt i v 20 denna vecka och v 21 nästa osv osv....

Orkade inte köra hem på en gång (är ca 7 mil enkel resa) så jag köpte en skvallertidning och en glass och bläddrade och vilade en stund... var skönt...

Nästan roligast idag var att jag fick bildbevis med mig hem på att det verkligen är en pojke där inne, hi hi....sicken liten "knärt"!

Måste också dokumentera att jag är tokig i pasta för tillfället (vilket jag absolut inte är i vanliga fall) och att bäckenet och halsbrännan är bättre, inget av dom borta, men betydligt mer godtagbart! :)

Ha en fin kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0