Nu går vi in i v 18

Bebis är nu 12,5-14cm långt mellan huvud och stjärt och vikten ca 200g. En enormt aktiv period börjar med rejäla träningspass. Han eller hon vrider och vänder på sig, sparkar och slår. Fingrar och tår ser alltmer färdiga ut. Nu ligger ögonen i rätt läge oxå! :)

I går kväll hände en rolig sak... klockan var nästan 23 och jag och Erik satt och tittade på film. Full action på tv:n och rätt som det är flyger jag upp och skriker till och Erik hoppar till och undrar vad jag håller på med!! :D Det var nämligen en REJÄL spark från vårt lilla pyre som kom från ingenstans. Jag kan tänka mig att h*n tryckte ifrån med fötterna mot livmoderväggen, ungefär som en simmare som vänder i en bassäng! Överraskad blev jag iaf (minst sagt) ha ha ha

Jag håller på och blir förkyld tror jag för övrigt....

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mysigt :o) Hoppas den lever om som bara den så du vet att den finns där!!

Kramar

2010-04-06 @ 08:15:30
URL: http://bredbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0