ett par samtal...

..inleddes dagen med!

Först ringde jag till mödravården och bokade in nästa rutinkontroll (när jag gått 20 fulla veckor), då ska vi vara med hela familjen av två anledningar: för det första för att Kicki vill se hur mycket Elias och Ida har växt och för det andra för att vi ska få lyssna på lillemans hjärta! :) Vi ska dit den 5:e maj.

Sen ringde jag till sjukhuset i Uppsala och bokade in en tillväxtkontroll på ultraljudskliniken på onsdag nästa vecka. Eftersom jag fick ett datum som jag absolut inte hade räknat med och för att jag känner att jag inte vill gå och oroa mig för onödiga saker så är det lika bra att kolla till honom en extra gång! <3

Vi har pratat en hel del namn dom senaste dagarna, men min kära make är en kräsen en! ;) Har rabblat över 30 namn för honom men det finns nog bara 4 namn i världen som han och jag är överens om!:
Pelle
Manne
Johan
Viggo

Min pappa har kommit med förslaget, David, vilket jag också tycker är väldigt fint. Även Joel, John och Jakob är favoriter för mig, men alltså inte för Erik :)

Det är tur att vi två bara behöver komma överens om ett namn i slutändan! Ha ha

Mellannamnen är iaf klara: Ole Hemming (Eriks pappa och min farfar)

Har sprattlats en hel del i magen ända sedan i onsdags förra veckan och det tycker jag om! Så mysigt!!!!
Enligt ultraljudet i torsdags så går vi in i v 19 i morgon och den veckan har jag ju redan skrivit om här! :/

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0